Espai IMO

Des de la inauguració de la nova seu de l’Institut, l’any 2009, situada en un enclavament privilegiat de Barcelona, l’IMO posa l’ESPAI IMO a disposició d’agències, companyies i societats mèdiques per a la celebració d’esdeveniments corporatius, trobades professionals, cursos i congressos.

L’ESPAI IMO consta de 1.400 m² i posseeix un auditori principal, una sala annexa equipada amb butaques fixes per a conferències d’aforament reduït, una sala diàfana d’ús polivalent, un vestíbul per acollir exposicions o altres activitats i una àmplia zona exterior enjardinada. Així mateix, aquest espai per a esdeveniments també disposa d’una sala de reunions i un espai diàfan (biblioteca) amb una terrassa annexa.

Aquest nou concepte d’espai de trobada professional incorpora serveis opcionals addicionals, com el càtering, gestionat per una empresa externa, i dues plantes de pàrquing, per oferir una atenció integral de màxima qualitat als assistents a qualsevol cita professional o corporativa organitzada a les seves instal·lacions.

I tot això, en un edifici de disseny innovador emblemàtic –obra de l’arquitecte Josep Llinàs (Premi FAD 2006)–, en una ubicació privilegiada,envoltat de natura a la mateixa ciutat de Barcelona, sobre la qual ofereix unes vistes panoràmiques.

Auditori

L’auditori de l’ESPAI IMO disposa d’un sistema de projecció en Full HD(capaç de projectar en 3D) i so.

Aquesta sala disposa d’una cabina de control audiovisuali dues de traducció simultània. Així mateix, cada butaca posseeix la seva pròpia presa de corrent, una taula laptopi micròfons individuals, que faciliten les intervencions i la discussió entre els assistents i els ponents o moderadors.

Tant la disposició de l’escenari com l’acústica de l’auditori permeten acollir representacions teatrals, actuacions i concerts.

Capacitat: 300 persones (format teatre)

La dotació tècnica de les instal·lacions ofereix la possibilitat de realitzar connexions en directe entre l’auditori i les sales d’operacions de l’IMO, per mostrar cirurgia ambulatòria en directe, en el cas de cursos, congressos o trobades de caràcter científic.

Equipament audiovisual

  • Projector Panasonic PT-RZ12K, 12.000 lúmens (compatible amb projecció 3D activa)
  • Pantalla 6 x 4 m
  • Taules laptopa totes les butaques, equipades amb un sistema BOSCH DCN de microfonia individual i endolls
  • Taula de presidència amb pantalles TFT per al seguiment de les projeccions
  • Sistemes de microfonia sense fil: de mà i diademes
  • Connexió directa entre el control d’audiovisuals de l’auditori i les sales d’operacions  per transmetre, realitzar i projectar cirurgies en directe
  • Sala de control equipada com a centre de realització d’audiovisuals
  • Dues cabines contigües a la sala de control i connectades a aquesta mitjançant línies de vídeo, àudio i xarxa, disponibles tant per a la traducció simultània com per a la recepció de presentacions o qualsevol altre tipus d’instal·lació audiovisual auxiliar que sigui necessària (plug& play)
  • WIFI dedicat (sota demanda)

Seminari 1

Aquesta sala, situada a pocs metres de l’auditori, compta amb un espai de 55 m² per a la realització de conferències i altres actes corporatius de petit format.

Està equipada amb un projector, que ofereix la possibilitat de reproduir continguts audiovisuals en 3D, faristol, equip de so i presentacions.

Consta de pati de butaques, cadascuna d’elles equipada amb una presa de corrent i taules laptop.

Capacitat: 40 persones (teatre)

Equips audiovisuals

  • Projector XGA 4.000 lúmens, 1.024 x 768 px.
  • Pantalla 2,50 x 1,90 m
  • WIFI dedicat (sota demanda)
  • Ulleres 3D (sota demanda)

Seminari 2

A la mateixa planta 0 on hi ha l’auditori i el seminari 1, aquesta sala diàfana i polivalent, de 66 m², és la localització ideal per dur a terme esdeveniments satèl·lit de cursos i congressos, workshops o conferències. Així mateix, també pot allotjar serveis complementaris, com ara la gestió interna del càtering o un guarda-roba. El Seminari 2 disposa, a més, de dues portes corredisses que poden deixar-se obertes i ampliar l’espai d’exposicions (vestíbul) annex.

Capacitat: 70 persones (format teatre)

Equips audiovisuals:(sota demanda)*

* Disposa de preses de corrent i de xarxa per a la instal·lació d’equips audiovisuals o d’exposicions.

Exposicions

L’ESPAI IMO disposa d’unazona expositiva interior, de 175 m², que uneix les tres sales de conferències i que ofereix accés directe al jardí.Aquest vestíbul polivalent pot acollir més d’una desena d’estands i aproximadament 120 persones durant la celebració de còctelso pauses.

Capacitat: 120 persones (format còctel)

Equips audiovisuals:(sota demanda)*

* Disposa de preses de corrent i xarxa per a la instal·lació d’equips audiovisuals o d’exposició.

Sala de reunions

A la 2a planta, l’IMO ofereix la possibilitat de disposar d’una sala de reunions amb capacitat per a 20 persones, totalment equipada per realitzar projeccions. La seva situació privilegiada i els seus grans finestrals confereixen a la sala una gran lluminositat i ofereixen unes extraordinàries vistes sobre Barcelona, fins al mar. En cas necessari, disposa de cortines opaques per poder realitzar projeccions sense molèsties de llum.

Biblioteca i terrassa

A la 3a planta, l’IMO disposa d’una biblioteca de 210 m² que ofereix una gran versatilitat per acollir petits còctels amb capacitat per a 100 persones. La seva singular terrassa, amb vista sobre la ciutat, és el complement ideal per a reunions de primavera i estiu i pot acollir prop de 75 persones

IMO Plató

Les instal·lacions de l’IMO no solament estan obertes a acollir reunions i esdeveniments corporatius, sinó que també constitueixen un gran plató, escollit per agències i anunciants per realitzar sessions fotogràfiques, rodatges, espots o escenes cinematogràfiques. Els espais més demandats per a aquest tipus de sessions són el jardí, la biblioteca i la terrassa de la 3a planta.

Altres serveis

Altres serveis

Tècnics d’audiovisuals

Disposem d’un equip de tècnics d’audiovisuals, altament especialitzat per cobrir qualsevol acte, incloent el control de vídeo, la realització, el so o l’enregistrament i edició de peces audiovisuals, d’acord amb les necessitats de l’esdeveniment.

Servei de càtering i cafeteria

L’Institut disposa de cafeteria pròpia gestionada per una coneguda empresa de restauració, que disposa, a més, d’un extens catàleg de propostes gastronòmiques per a esdeveniments, sense compromís d’exclusivitat.

Àmplia xarxa de col·laboradors

L’IMO té proveïdors externs (intèrprets, empreses de lloguer d’equips audiovisuals, mobiliari, etc.) per cobrir totes les necessitats d’un esdeveniment en cas que sigui necessari, encara que sense exclusivitat.

Pàrquing

L’Institut disposa d’un pàrquing gestionat per una empresa externa, amb 200 places distribuïdes en dues plantes.

Descobreix els exclusius ESPAIS IMO i fes que el teu esdeveniment sigui únic!

Organitza el teu esdeveniment a IMO

    He llegit i accepto la Política de privacitat

    IMO Institut de Microcirurgia Ocular

    Josep María Lladó, 3
    08035 Barcelona
    Tel: 934 000 700
    E-mail: informacion@imo.es
    Veure mapa a Google Maps

    En cotxe

    Coordenades navegador GPS:
    41º 24’ 38” N – 02º 07’ 29” E

    Sortida 7 de la Ronda de Dalt (costat muntanya). La clínica compta amb un aparcament de més de 200 places.

    En bus

    Autobús H2: Rotonda de Bellesguard, parada 1540

    Autobús 196: Josep Maria Lladó-Bellesguard, parada 3191

    Autobusos H2, 123, 196: Ronda de Dalt – Bellesguard, parada 0071

    IMO Madrid

    C/ Valle de Pinares Llanos, 3
    28035 Madrid
    Tel: 910 783 783
    Veure mapa en Google Maps

    Transport públic

    Metre Lacoma (línia 7)
    Autobusos:

    • Línies 49 i 64, parada “Senda de l’Infant”
    • Línia N21, parada “Metre Lacoma”

    Horaris

    Atenció al pacient: de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h

    IMO Andorra

    Av. de les Nacions Unides, 17
    AD700 Escaldes-Engordany, Andorra
    Tel: (+37) 688 55 44
    Veure mapa a Google Maps

    IMO Manresa

    C/ Carrasco i Formiguera, 33 (Baixos)
    08242 – Manresa
    Tel: 938 749 160
    Veure el mapa a Google Maps

    Transport públic

    FGC. Línia R5 i R50 direcció Manresa. Estació: Baixador de Manresa

    Horaris

    De dilluns a divendres de 8:30 a 13:30 i de 15:00 a 20:00 h

    Com vols
    Demana cita?

    PROGRAMA LA TEVA VISITA

    Et truquem

    Et truquem

    Indica'ns les següents dades perquè puguem cridar-te i ajudar-te en tot el que necessitis.

      He llegit i accepto la Política de privacitat