Curtmetratge Imelda

L’IMO ret un homenatge "a tots els que ens ajuden a veure allò que abans no vèiem" a través d'una innovadora i emotiva campanya a cavall entre el cinema i la publicitat.
Curtmetratge Imelda

L'IMO s'ha unit a la prestigiosa agència  The Cyranos // McCann i a la productora Oxígeno per llançar el curtmetratge Imelda, una història sobre "com veure-hi ens ajuda a vèncer les pors", segons Kike Maíllo, realitzador del projecte. Aquesta peça, de 7 minuts de durada, ja es pot veure aquí, juntament amb l’espot televisiu de 30 segons –concebut com un tràiler del curtmetratge– que també s'emet a partir del dilluns 9 de maig als canals autonòmics catalans TV3 i 8TV. Per al realitzador, premi Goya al millor director novell el 2012 per la seva pel·lícula Eva i actualment en plena promoció del seu últim film, Toro, "la campanya de l’IMO és una proposta molt diferent, amb un alt nivell de creació poètica, que transcendeix la publicitat convencional i que s'acosta més al món del cinema". En aquest sentit, Leandro Raposo, guanyador de més de 40 lleons d’or al Festival de Cannes i fundador i president creatiu de The Cyranos // McCann Barcelona, destaca que "a l’IMO hem trobat la sensibilitat necessària per dur a terme un projecte que explora una nova dimensió de la visió, l'emoció, i que neix de la vocació per ajudar a veure el que abans no vèiem".

Equipo de rodaje de Imelda, con guión de Leandro Raposo y dirección de Kike Maíllo.

Equip de rodatge d’Imelda, amb guió de Leandro Raposo i direcció de Kike Maíllo.

Amb aquesta trencadora campanya, primera incursió de l’IMO en el món cinematogràfic, l'Institut ha volgut retre un homenatge als qui, com els seus professionals mateixos, fan possible que altres puguin veure-hi, ja sigui de manera literal o metafòrica. La campanya destaca valors com la comprensió i la vocació d’ajudar, que construeixen la confiança i que, units a la inquietud per explorar noves vies, inspiren la història de la Imelda i la trajectòria de l’IMO. “Som bastant inconformistes i ens agrada seguir el nostre propi camí, encapçalar els canvis i fer les coses de manera especial, única i autèntica”, apunta Francisca Rodríguez, gerent de l’IMO. Segons afegeix, “amb aquesta aposta per la publicitat audiovisual, i també a l’hora d’afrontar el nostre dia a dia, volem anar un pas més enllà de l’habitual i fer-ho amb talent, creativitat i des d’una posició de lideratge, a fi de contribuir a millorar la visió i la vida de les persones”. Així, la Imelda representa "el suport que tots necessitem alguna vegada a la vida i que l’IMO vol encarnar per als seus pacients, essent la guia que ens impulsa a vèncer una por que ens aguaita des que som nens i que ens segueix acompanyant en l'edat adulta: la foscor", conclou Leandro Raposo. No et perdis el curtmetratge i l'espot, a més del making of i la galeria fotogràfica del projecte i les entrevistes amb Kike Maíllo i Leandro Raposo a http://www.imo.es/ca/imelda/!

Возможно, вас заинтересует