Silvia, Beatriz, Juan i Rosa

Diversos pacients expliquen què els va portar a la consulta d'estètica oculofacial de l'IMO, quines eren les expectatives i les pors que tenien, i com se senten amb el resultat obtingut després de sotmetre's a discrets tractaments amb toxina botulínica i substàncies de farciment.
La experiencia de nuestros pacientes del departamento de estética

Els motius que poden fer-nos plantejar un tractament estètic són múltiples: la Silvia, mare d'una nena petita, notava que cada cop feia més ulleres a causa de la falta de son; la Beatriz feia temps que pensava a donar una mica de gruix als llavis; en Juan volia suavitzar la seva expressió dissimulant uns solcs molt marcats i la Rosa volia eliminar les arrugues que se li feien a l'entrecella cada vegada que arrufava el front i les potes de gall de quan somreia. Són petits detalls en què ens fixem quan ens mirem al mirall i que ens agradaria millorar per sentir-nos més a gust i satisfets amb el nostre aspecte. Aquest desig de veure'ns millor és el que converteix qualsevol persona en pacient potencial d'una consulta d'estètica.

El desig de veure’s millor

No obstant això, és habitual que un tingui certes objeccions quan es planteja donar aquest pas. Com explica la Beatriz, "la por més gran és no saber com quedaràs, ja que coneixes l’abans però no el després"; un dubte que també compartia la Silvia: "Em preocupava deixar de ser jo mateixa, no reconèixer-me". Totes dues destaquen la imatge negativa que de vegades tenen els tractaments estètics a causa de les transformacions sobtades d'algunes celebrities o estrelles de la televisió.

No obstant això, coincideixen que l’experiència a l’IMO els ha servit per desmuntar aquest fals mite. "És un error pensar que el resultat ha de ser un canvi exagerat. Ben al contrari, el secret és fer-se petits retocs, sempre al més naturals possible", comenta la Beatriz. Aquí rau la importància de posar-se en mans expertes que sàpiguen donar resposta a les nostres expectatives. En Juan ho tenia clar: "Jo volia que fos molt subtil, molt discret, i per això vaig recórrer a un equip en el qual tenia plena confiança". Aquest és un valor clau segons els nostres pacients, que es tradueix no només en l'aplicació segura dels tractaments sinó també en un bon assessorament.

Consell personalitzat

Per a la Rosa, "el principal valor afegit dels especialistes de l'IMO és el seu coneixement i la seva experiència, cosa que els permet saber exactament què et fa falta i aconsellar-te amb criteri. En el meu cas, a més de treure’m les arrugues d'expressió amb toxina botulínica, em van recomanar farcit de pòmuls i de llavis i una rinomodelació amb àcid hialurònic. Això últim em va sorprendre especialment, ja que mai havia imaginat que pogués millorar el pont del nas sense necessitat de cirurgia."

"Em sento rejovenida i em veig el rostre més fresc i descansat", afirma la Silvia. A la Rosa, fins i tot, li pregunten si ha estat de vacances perquè, com ella mateixa assegura, "no saben què t'has fet, et veuen millor però no diferent". Per a la Beatriz, el més important és que "un mateix és el primer que ho nota". Així que, com diu en Juan, val la pena "deixar enrere els complexos i atrevir-se a fer un pas endavant. Ara bé: cal fer-ho sempre amb professionals que ens ofereixin totes les garanties."

Experiència per repetir

Gràcies a això, l'experiència dels pacients del Departament d'Estètica i Rejoveniment Oculofacial de l'IMO és molt positiva i, tenint en compte que els efectes de la toxina botulínica i de l'àcid hialurònic no són permanents, es mostren convençuts de tornar a repetir el tractament quan els resultats deixin de ser visibles per conservar el guany experimentat. "Som la nostra versió 2.0, és a dir, seguim sent els mateixos però millorats", conclou la Rosa.