Reprenem la campanya #MomentsIMO

Encapçalada per pacients i per oftalmòlegs, apel·la a l'empatia cap al pacient com a tret fonamental de l'Institut de Microcirurgia Ocular.

Moments IMO

A l'Institut de Microcirurgia Ocular hem reprès la campanya #MomentsIMO, amb la qual pretenem expressar el nostre objectiu d'acompanyar els pacients en moments d'incertesa davant d'un problema de visió. No només ens comprometem a oferir-los el millor diagnòstic i tractament, sinó també a donar-los suport en el seu procés des del vessant humà.

Després del seu llançament el passat mes d'abril –va aparèixer en diversos suports online i offline d'àmbit nacional, autonòmic i local (com ara YouTube, Spotify, televisió, premsa, dominicals o el tramvia de Barcelona)–, la campanya #MomentsIMO ha tornat a prendre impuls a la tardor. Des de l'última setmana de setembre i durant la primera quinzena d'octubre està present a la programació de Televisió de Catalunya (TV3 i 3/24), com també a les xarxes socials i en diferents plataformes digitals.

Els oftalmòlegs de l’IMO i els pacients són els qui encapçalen aquesta campanya, l'essència de la qual es condensa en la frase del psicòleg Alfred Alder, que tanca un dels vídeos i que reflecteix l'empatia amb la qual des de l'Institut entenem l'atenció al pacient i la cura de la salut ocular.

 

“Mira amb els ulls dels altres.

Escolta amb l'oïda dels altres.

Sent amb el cor dels altres.”

campanya #MomentsIMO

Escenes de la campanya #MomentsIMO, que mostra instants de l'activitat del centre amb pacients i oftalmòlegs reals.

 Aquesta és la base sobre la qual construïm els sis pilars que es posen en relleu a #MomentsIMO i que procurem oferir als pacients i acompanyants en les seves visites a l'Institut:

Oftalmologia capdavantera i referent a Europa

Experiència de 30 anys

Innovació en tècniques i investigació

Compromís amb el pacient

Passió per la feina ben feta

Solucions amb un alt índex de satisfacció

Et convidem a conèixer més sobre els #MomentsIMO aquí.