Des de la inauguració de la nova seu de l'Institut, l’any 2009, situada en un enclavament privilegiat de Barcelona, l’IMO posa l'ESPAI IMO a disposició d'agències, companyies i societats mèdiques per a la celebració d'esdeveniments corporatius, trobades professionals, cursos i congressos.

L'ESPAI IMO consta de 1.400 m² i posseeix un auditori principal, una sala annexa equipada amb butaques fixes per a conferències d'aforament reduït, una sala diàfana d'ús polivalent, un vestíbul per acollir exposicions o altres activitats i una àmplia zona exterior enjardinada. Així mateix, aquest espai per a esdeveniments també disposa d'una sala de reunions i un espai diàfan (biblioteca) amb una terrassa annexa.

Aquest nou concepte d'espai de trobada professional incorpora serveis opcionals addicionals, com el càtering, gestionat per una empresa externa, i dues plantes de pàrquing, per oferir una atenció integral de màxima qualitat als assistents a qualsevol cita professional o corporativa organitzada a les seves instal·lacions.

I tot això, en un edifici de disseny innovador emblemàtic –obra de l'arquitecte Josep Llinàs (Premi FAD 2006)–, en una ubicació privilegiada,envoltat de natura a la mateixa ciutat de Barcelona, sobre la qual ofereix unes vistes panoràmiques.

L'auditori de l’ESPAI IMO disposa d'un sistema de projecció en Full HD(capaç de projectar en 3D) i so.

Aquesta sala disposa d’una cabina de control audiovisuali dues de traducció simultània. Així mateix, cada butaca posseeix la seva pròpia presa de corrent, una taula laptopi micròfons individuals, que faciliten les intervencions i la discussió entre els assistents i els ponents o moderadors.

Tant la disposició de l'escenari com l'acústica de l'auditori permeten acollir representacions teatrals, actuacions i concerts.

Capacitat: 300 persones (format teatre)

La dotació tècnica de les instal·lacions ofereix la possibilitat de realitzar connexions en directe entre l'auditori i les sales d’operacions de l’IMO, per mostrar cirurgia ambulatòria en directe, en el cas de cursos, congressos o trobades de caràcter científic.

Equipament audiovisual

  • Projector Panasonic PT-RZ12K, 12.000 lúmens (compatible amb projecció 3D activa)
  • Pantalla 6 x 4 m
  • Taules laptopa totes les butaques, equipades amb un sistema BOSCH DCN de microfonia individual i endolls
  • Taula de presidència amb pantalles TFT per al seguiment de les projeccions
  • Sistemes de microfonia sense fil: de mà i diademes
  • Connexió directa entre el control d'audiovisuals de l'auditori i les sales d’operacions  per transmetre, realitzar i projectar cirurgies en directe
  • Sala de control equipada com a centre de realització d'audiovisuals
  • Dues cabines contigües a la sala de control i connectades a aquesta mitjançant línies de vídeo, àudio i xarxa, disponibles tant per a la traducció simultània com per a la recepció de presentacions o qualsevol altre tipus d'instal·lació audiovisual auxiliar que sigui necessària (plug& play)
  • WIFI dedicat (sota demanda)

Sala polivalente

Aquesta sala, situada a pocs metres de l'auditori, compta amb un espai de 55 m² per a la realització de conferències i altres actes corporatius de petit format.

Està equipada amb un projector, que ofereix la possibilitat de reproduir continguts audiovisuals en 3D, faristol, equip de so i presentacions.

Consta de pati de butaques, cadascuna d'elles equipada amb una presa de corrent i taules laptop.

Capacitat: 40 persones (teatre)

Equips audiovisuals

  • Projector XGA 4.000 lúmens, 1.024 x 768 px.
  • Pantalla 2,50 x 1,90 m
  • WIFI dedicat (sota demanda)
  • Ulleres 3D (sota demanda)

A la mateixa planta 0 on hi ha l'auditori i el seminari 1, aquesta sala diàfana i polivalent, de 66 m², és la localització ideal per dur a terme esdeveniments satèl·lit de cursos i congressos, workshops o conferències. Així mateix, també pot allotjar serveis complementaris, com ara la gestió interna del càtering o un guarda-roba. El Seminari 2 disposa, a més, de dues portes corredisses que poden deixar-se obertes i ampliar l'espai d'exposicions (vestíbul) annex.

Capacitat: 70 persones (format teatre)

Equips audiovisuals:(sota demanda)*

* Disposa de preses de corrent i de xarxa per a la instal·lació d'equips audiovisuals o d'exposicions.

Vestíbulo Espacio IMO

L’ESPAI IMO disposa d'unazona expositiva interior, de 175 m², que uneix les tres sales de conferències i que ofereix accés directe al jardí.Aquest vestíbul polivalent pot acollir més d'una desena d’estands i aproximadament 120 persones durant la celebració de còctelso pauses.

Capacitat: 120 persones (format còctel)

Equips audiovisuals:(sota demanda)*

* Disposa de preses de corrent i xarxa per a la instal·lació d'equips audiovisuals o d'exposició.

A la 2a planta, l’IMO ofereix la possibilitat de disposar d’una sala de reunions amb capacitat per a 20 persones, totalment equipada per realitzar projeccions. La seva situació privilegiada i els seus grans finestrals confereixen a la sala una gran lluminositat i ofereixen unes extraordinàries vistes sobre Barcelona, fins al mar. En cas necessari, disposa de cortines opaques per poder realitzar projeccions sense molèsties de llum.

A la 3a planta, l’IMO disposa d'una biblioteca de 210 m² que ofereix una gran versatilitat per acollir petits còctels amb capacitat per a 100 persones. La seva singular terrassa, amb vista sobre la ciutat, és el complement ideal per a reunions de primavera i estiu i pot acollir prop de 75 persones

Les instal·lacions de l’IMO no solament estan obertes a acollir reunions i esdeveniments corporatius, sinó que també constitueixen un gran plató, escollit per agències i anunciants per realitzar sessions fotogràfiques, rodatges, espots o escenes cinematogràfiques. Els espais més demandats per a aquest tipus de sessions són el jardí, la biblioteca i la terrassa de la 3a planta.

Tècnics d'audiovisuals

Disposem d’un equip de tècnics d'audiovisuals, altament especialitzat per cobrir qualsevol acte, incloent el control de vídeo, la realització, el so o l'enregistrament i edició de peces audiovisuals, d'acord amb les necessitats de l'esdeveniment.

Servei de càtering i cafeteria

L'Institut disposa de cafeteria pròpia gestionada per una coneguda empresa de restauració, que disposa, a més, d’un extens catàleg de propostes gastronòmiques per a esdeveniments, sense compromís d'exclusivitat.

Àmplia xarxa de col·laboradors

L’IMO té proveïdors externs (intèrprets, empreses de lloguer d'equips audiovisuals, mobiliari, etc.) per cobrir totes les necessitats d'un esdeveniment en cas que sigui necessari, encara que sense exclusivitat.

Pàrquing

L'Institut disposa d’un pàrquing gestionat per una empresa externa, amb 200 places distribuïdes en dues plantes.

Descobreix els exclusius ESPAIS IMO i fes que el teu esdeveniment sigui únic! 

Descarrega el dossier aquí